torsdag 25. februar 2010

Lupinelyktene Wilma og Tesla Pro

I dag har jeg inngått avtale med Lupine. Lupine tok kontakt og lurte på om jeg ville være en av deres testpiloter under årets Finnmarksløp. Jeg blir da å kjøre med et opplegg hvor det er montert 2 stk Tesla Pro på sleden og som hodelykt skal jeg bruke en Wilma. Dette blir spennende. Jeg har nok aldri kjørt med et så kraftig lysopplegg noen gang. I følge opplysninger jeg har fått om hvor kraftig disse lyktene er så må jeg nok være forsiktig så ikke andre hunde kjørere, snøscootereførere eller andre blir blendet.
Jeg ser fram til å få gjort en skikkelig test av disse lyktene. Følg linken for mere info www.lupine.no/ Ta gjerne kontakt med meg for å se lyktene eller for å høre om dem.
Jeg vil legge ut bilder etterhvert.

Today Lupine made a contact with me. They wanted to have me as a "testpilot" for Lupine headlamps. The test will be done during the Finnmark race this year. I look forward to do this test. The light system seems to be very good. If there is anything I can tell you about the headlamps and the test. Just call or email me.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar