mandag 15. mars 2010

Neiden 1

Aller siste: Roger kjørte ut fra Neiden, 19.31, 11min bak Harald, og en snau time før Ralph - som har uthvilt spann. Sigrid og Bjørnar kjørte ut 41 og 44 min etter Roger.
Fauske ble satt ut i Neiden, resten av spannet var kjempeglade (!) og Roger var med godt mot!

Siste: Jeg snakket akkurat med Rogers handler, Helene, og hun kunne rapportere følgende:
Roger har hatt "Fauske" i sleden i 3 timer, og hundene virket en smule sliten etter den eksta lasten. Det vurderes fortløpende hvor lenge spannet må hvile her. Bjørnar Andersens spann var veldig friskt og hundene sto bare og hoppet når han kom inn.

Roger ankom sjekkpunktet kl 15.46, 24min bak Harald. Sigrid Ekran kjører fort, og har hittil beste etappetid på 5t 54min! Hun kom inn kl 15.50...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar