torsdag 25. mars 2010

Takk for all støtte.

Da var Finnmarksløpet definetivt over for denne gang. Nesten en uke siden vi gikk i mål til en fjerdeplass. Jeg er godt fornøyd med resultatet og analyse av løpet gir ikke noe svar på om ting skulle vært gjort annerledes underveis. En stor takk til Jon og Helene for topp handling underveis. De sto på til siste slutt. Det samme til Peter (far til Jon) som var sjåfør og fraktet alt og alle rundt på veiene i Finnmark og samme store takk til Åse (mor til Jon) som var den som passet på at jeg fikk i meg nødvendig næring underveis.

LUPINE LYKTER
I årets Finnmarksløp har jeg "sett lyset". Før løpet startet var jeg så heldig å bli opprigget med lykter fra LUPINE. To stk Tesla til å ha på sleden og en Wilma som hodelykt. Dette ble en lysfest hele løpet. Jeg kjørte på trinn to hele veien på de to Teslaene og stort sett trinn 3 på Wilma lykta, untatt inn og ut av sjekkpunkt og i vanskelige partier. Batteriet til Wilmalykta holdt hele løpet ut. Imponerende. Til de to Tesla måtte jeg lade en gang. Også imponerende. En stor takk rettes til Lupine. Det er ikke tvil om hva jeg velger i framtiden og hvor mine anbefalinger går. Er det spørsmål om lyktene, ta gjerne kontakt.
Jeg må også få rette en stor takk til mine sponsorer , Vom og Hundemat, bedre kjøttblandinger finnes ikke. Troll hundefor for utmerket tørrfor og Snøtroll seletøy. En stor takk også til Nordea bank for økonomisk støtte.

Det var alt for denne gang. Nå skal vi ut på en liten treningstur. Det blir tur to siden løpet. Det er dags for å få vasket ut slaggstoffer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar